Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009

Καλύτερα να μασάτε, παρά να μιλάτε!!

Οι διάσημοι Έλληνες μιλάνε δημόσια και το Downtown σχολιάζει τις καλύτερες -και χειρότερες στιγμές τους! Ποιοi ήταν λίγο απρόσεκτοι την εβδομάδα που πέρασε;

Ζέτα Θεοδωροπούλου – μια κυρία με ένα κουνέλι – για τη Σάσα Μπάστα: «Η εν λόγου κυρία με τις δηλώσεις με σαμποτάριζε». Εν λόγου ή εν έργου ο σαμποταρισμός;

Φαίη Σκορδά – λαμπερή παρουσιάστρια: «Μα κι εσύ, Σάσα μου, κούναγες το τραπέζι να πέσει;» (σ.σ. η Ζέτα Θεοδωροπούλου). Επειδή δεν είχε μπουλντόζα εύκαιρη για να το ρίξει.

Κατερίνα Παπουτσάκη - η άλλη Αλίκη: «Τι μου προσάπτετε λοιπόν; Πως δεν έχω βρει το σύντροφό μου; Αυτό είναι πληγωτικό». Επειδή ζηλεύουμε που δεν ψάχνουμε κι εμείς, σας πληγωτικώνουμε, κυρα-Κατερίνα μου.

Ζέτα Θεοδωροπούλου - παρά τη Ακαδημία Αθηνών και περιχώρων:«Εγώ με το κουνέλι μου και μαγκιά μου έγινα celebrity, που πόσες είναι στην Ελλάδα; Η Σάσα Μπάστα, η Τζούλια Αλεξανδράτου, εγώ και η Πετρούλα Κωστίδου». Ε, πώς; Μην ξεχνάμε και την Αννούλα Φλωρινιώτη και πληγωτικωθεί που ’ναι ευαίσθητη!

Τζούλια Αλεξανδράτου – μάθανε πως συζητάμε, πλάκωσαν και οι πρυτάνεις: «Εγώ; Αν έκλεινα τα αφτιά μου την ώρα που τραγουδούσε η Άντζελα Δημητρίου (σ.σ. τα έκλεινε!;); Καλέ, όχι (σ.σ. καλέ, ναι!). Απλά είχα μιλήσει πολύ στο κινητό και βούιζαν, γι’ αυτό τα έκλεινα». Και γιατί με τέτοιο πρόβλημα πήγατε να τα θεραπεύσετε στα μπουζούκια και όχι σε έναν ΩΡΛ, καλλιτέχνις;

Σάσα Μπάστα – η παρουσιάστρια, η τραγουδίστρια, η μουσικός: «Εγώ δεν προλαβαίνω να ασχοληθώ με όλα αυτά, γιατί σε λίγο ξεκινώ παρουσίαση εκπομπής σε μεγάλο κανάλι». Με το καλό, αλλά είστε εκτός θέματος και μου χαλάτε τη συζήτηση, κυρα-Σάσα.