Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2009

Βροντερό ΟΧΙ στην τηλεόραση (απο άποψη)

Χθες μου συνέβη το απίστευτο... Μετά την νυχτερινή μου έξοδο (για καφέ στο σπίτι του κολλητού μου) πήρα ένα ταξί, για να επιστρέψω στην οικία μου... Οδηγός, ένα νεαρός, που δεν πρέπει να ήταν πάνω απο 25... Πιάσαμε την κουβέντα... Κάποια στιγμή σε κάποιο φανάρι, μου έδειξε έναν αστείο τύπο, στο διπλανό αυτοκίνητο...

- "Σαν τον Αδωνη είναι" είπα εγώ!
- "Ποιόν Άδωνη??" με ρώτησε πολύ φυσικά...
- "Μα, τον Γεωργιάδη" απάντησα, χωρίς να πιστεύω στ΄αυτιά μου! Μα υπάρχει άνθρωπος που δεν γνωρίζει τον Άδωνη, σκέφτηκα!
- "Με συγχωρείς κοπελιά, αλλά δεν παρακολουθώ τηλεόραση, τα τελευταία 7 χρόνια..." Λατρεμένα, σοκαρίστηκα, γιατί να το κρύψω άλλωστε ( κάτι μου θυμίζει αυτό, μακριά απο μας χρονιάρες μέρες).

Οπως καταλαβαίνετε τσίμπησα και άρχισα να ρωτάω λεπτομέρειες. Μου εξήγησε οτι στο σπίτι του, υπάρχει υπολογιστής, αλλά απο άποψη δεν έχουν τηλεόραση.
- "Έτσι, παρακολουθώ μόνο οτι με ενδιαφέρει και δεν πέφτω στην παγίδα του σερβιρίσματος" μου είπε απλά.

Το κοινό δεν θέλει αυτό, απλά αυτό του σερβίρεται και εαν πεινάς και δεν υπάρχει τίποτα άλλο μπροστά σου, θα φας junk food, κονσέρβες η ότι άλλο βρεθεί με ευκολία δίπλα σου, σκέφτομαι εγώ παράλληλα με το πόσο δίκιο έχει τελικά....