Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2009

Το κατηγορώ της Όλγας στην μητέρα της Άντζελα Δημητρίου

Τώρα που η περιπέτεια που πέρασε με την υγεία της η Όλγα Κιουρτσάκη τελείωσε, μαμά και κόρη μίλησαν ανοιχτά για τους λόγους που οδήγησαν την Όλγα στη απόπειρα αυτοκτονίας.

Μεταξύ τους διαδραματίστηκε ένας διάλογος με πράγματα που πρώτη φορά είπαν η μια στην άλλη, και άνοιξαν όλα τους τα χαρτιά στην Τατιάνα Στεφανίδου και την εκπομπή "Αξίζει να το δεις".

Διαβάστε το διάλογο όπως ακριβώς έγινε:
Ολγα Κιουρτσάκη: Στην εφηβεία ήθελα την μητέρα μου δίπλα και δεν την είχα. Ήθελα να την βλέπω και δεν την έβλεπα. Τατιάνα μου δεν...
την έβλεπα. Με τις φίλες μου ήμουν συνέχεια έξω, για να ξεχνάω. Δεν την έβλεπα την μητέρα μου. Τον λόγο δεν χρειάζεται να τον πω
Αντζελα Δημητρίου: Δεν με έβλεπες καθόλου Όλγα;

Ολ.Κ.: Ναι, σε έβλεπα να κοιμάσαι σε ένα κρεβάτι όταν γύρναγες.

Αν.Δ.: Δεν δούλευα; Δεν στα παρείχα όλα; Δεν έβγαινες έξω και σου έλεγα μην βγαίνεις με αυτές τις φίλες σου έξω;

Ολ,Κ.: Και τι ήθελες να κάνω εφόσον εσύ έλειπες 24ωρα;

Αν.Δ.: Όταν εσύ έλειπες κι εγώ ανησυχούσα για σένα και δεν με έπαιρνες καν ένα τηλέφωνο να ξέρω που είσαι τουλάχιστον.

Ολ.Κ. Όταν σε έπαιρνα δεν μου το σήκωνες.

Αν.Δ.: Εσύ δεν ξέρεις τι πέρναγα εγώ όταν εσύ πήγαινες με τις κακές παρέες και λαχταρούσε η ψυχή μου και έμπαινες στο σπίτι και ήσουν ένα άλλο παιδί και αναρωτιόμουν που έχω κάνει το λάθος.

Ολ.Κ.: Εγώ δεν έκανα τον καραγκιόζη και έπρεπε να είμαι το γελαστό παΐδι για να μην κάνω κανένα να στενοχωρηθεί.

Ένα μικρό απόσπασμα από την εκπομπή, η οποία όμως είχε αίσιο τέλος αφού μαμά και κόρη αποχώρησαν αγαπημένες και σίγουρα πιο ανάλαφρες αφού έβγαλαν από μέσα τους ότι τους κράταγε μακριά τόσα χρόνια.
gossip-tv