Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Δευτέρα 29 Μαρτίου 2010

Δέχεται απειλές για την ζωής του..

Ο Λάκης Λαζόπουλος δεν μιλά συχνά, αλλά όταν το κάνει είναι αφοπλιστικός, αληθινός και συγκλονιστικός. "Εγώ δεν ελέγχομαι από κανένα κόμμα. Δεν εξαγοράζομαι από κανένα κόμμα. Δεν κάνω χάρες σε κανέναν. Με τη σκέψη μου μπορείς να διαφωνήσεις, είναι δικαίωμά σου. Η προέλευσή της όμως είναι καθαρή" δήλωσε ο ηθοποιός και συνέχισε απαντώντας στην ερώτηση αν δέχεται απειλές για τη ζωή του: "Ναι. Δεν φοβάμαι. Κάποια περίοδο με τρόμαξε... αλλά πάντα βάζω την ψυχραιμία μου για τιμόνι. Έχω μάθει να ξεπερνάω τους φόβους μου."

Ο Λάκης Λαζόπουλος αναφέρθηκε και στην σχέση του με την κόρη του λέγοντας: "Έχω πάρα πολύ καλή επικοινωνία, γιατί είναι πάρα πολύ καλό παιδί. Έχει πολύ χιούμορ. Πολύ πιο οξύ από μένα. Έχει αυτή την direct αλήθεια της γενιάς της. Σου λέει αμέσως αυτό που σκέφτεται χωρίς περιστροφές, χωρίς κούραση. Συντάσσει άμεσα αυτό που έχει να πει."

Αναφερόμενος στο μυαλό που έχει ο κάθε άνθρωπος ο ηθοποιός δήλωσε: "Το μυαλό είναι άθλημα ψυχής. Πρώτα καθαρίζει η ψυχή σου και μετά αποκτάς γνώση. Δεν μπορείς να αποκτήσεις γνώση αν δεν είσαι ανοιχτός στην ψυχή και καθαρός. Μόνο η ψυχή και η σκέψη της ψυχής το κάνει. Δεν αποκτάς ποτέ μυαλό. Απλώς αποκτάς μυαλό λογικό. Επιλύεις προβλήματα, αλλά δεν μπορείς να δεις μπροστά. Δεν μπορείς να είσαι διορατικός, δεν μπορείς να ανοίξεις το μυαλό σου."
Μακεδονία Κυριακής