Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Παρασκευή 30 Απριλίου 2010

Group στο Facebook εύχεται να πεθάνει ο Ομπάμα...

Πάνω απο 1 εκατομμύριο υποστηριχτές έχει group στο facebook που εμμέσως πλην σαφώς θέλουν τον θάνατο του Προέδρου της Αμερικής, Μπαράκ Ομπάμα. Οι αντιδράσεις όπως καταλαβαίνετε είναι πολλές. Περίπου 28.000 άνθρωποι ζήτησαν την διαγραφή του συγκεκριμένου group, αλλά χωρίς κάποιο αποτέλεσμα. Οι ειδικοί εκφράζουν την ανησυχία τους γιατί παρατηρούν ολοένα και περισσότερες... ακραίες απόψεις να βρίσκουν πρόσφορο έδαφος σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης.

Το group συγκεκριμένα έχει ως τίτλο: "Θεέ μου, αυτή τη χρονιά, μου πήρες τον αγαπημένο μου ηθοποιό Πάτρικ Σουέζι, την αγαπημένη μου ηθοποιό Φάρα Φόσετ, τον αγαπημένο μου τραγουδιστή Μάικλ Τζάκσον. Θέλω να ξέρεις ότι αγαπημένος μου πρόεδρος είναι ο Μπαράκ Ομπάμα. Αμήν".