Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Θύμα ξυλοδαρμού έπεσε η Ντούβλη

Μια εφιαλτική νύχτα έζησε η Μαριάννα Ντούβλη, τα ξημερώματα της Παρασκευής, όταν ένας...
άγνωστος άνδρας την ξυλοκόπησε μπροστά στα μάτια της έντρομης φίλης της! Το περιστατικό συνέβη στην είσοδο club της παραλιακής, όπου είχε πάει να διασκεδάσει μαζί με μια φίλη της. Την ώρα που έβγαιναν από το μαγαζί, τις...


πλησίασαν δύο άγνωστοι και σωματώδεις άνδρες. Τον έναν μάλιστα τον γνώριζε, καθώς δούλευε στην ασφάλεια γνωστού της ανθρώπου, με τον οποίο έχει συνεργαστεί στο παρελθόν. Όλα ξεκίνησαν όταν ο άγνωστος άνδρας άρχισε να λέει μπροστά σε όλους ότι αποτελούσε «ερωτικό απωθημένο» της Μαριάννας από παλιά. Ο διάλογος που ακολούθησε μεταξύ τους, σύμφωνα με την «Espresso», έχει ως εξής:

Μαριάννα Ντούβλη: «Μου είπε ότι τον ήθελα ερωτικά και εγώ εκείνη τη στιγμή, επειδή αυτό είναι αναληθές, του είπα -μεταξύ άλλων- ότι δεν είναι καθόλου του γούστου μου ως άνδρας»

Άγνωστος άνδρας: «Είσαι πατσαβούρα και να πας να κρυφτείς να μη βγαίνεις τη μέρα έξω, γιατί τρομάζει ο κόσμος».

Μαρ. Ντούβλη: «Έτσι να μιλάς στη μητέρα σου, όχι σε μένα».

Τότε, εκείνος έγινε έξαλλος, την άρπαξε από τα μαλλιά και άρχισε να την τραβά και να τη σέρνει μπροστά σε όλο τον κόσμο που εκείνη την ώρα έβγαινε από το μαγαζί.

Ο άγνωστος, όμως, δεν σταμάτησε εκεί: «Μου έριξε μια κουτουλιά στο πάνω δεξί μέρος του κεφαλιού μου και μια μπουνιά στο δεξί μου μάτι, στο οποίο έχω ακόμα αιμάτωμα».

Οι δύο άνδρες μετά την επίθεση διέφυγαν από την πίσω πόρτα του club. Ύστερα απ' αυτό, η Μαριάννα Ντούβλη σοκαρισμένη υπέβαλε μήνυση κατ' αγνώστων, ενώ ακόμα δεν έχει ξεπεράσει την ταραχή από αυτό που της συνέβη και δηλώνει έτοιμη να φθάσει το θέμα στα άκρα: «Δεν υπάρχει περίπτωση να μην ανακαλύψω την ταυτότητα του αγνώστου. Θα το τραβήξω στα άκρα, ακόμα κι αν βάλω σε κίνδυνο τη ζωή μου». είπε χαρακτηριστικά.
gossip-tv