Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Παραμένει ανεξάρτητος ο Κιλτίδης

«Μετά την αποχώρησή μου από την Δημοκρατική Συμμαχία, παραμένω ανεξάρτητος βουλευτής», δηλώνει με ανακοίνωσή του ο ανεξάρτητος πλέον βουλευτής Κιλκίς, Κωνσταντίνος Κιλτίδης, διαψεύδοντας με αυτόν τον τρόπο τις φήμες που τον ήθελαν να προσχωρεί στο ΛΑΟΣ μετά την...


έξοδό του από τη Δημοκρατική Συμμαχία της Ντόρας Μπακογιάννης.

Όπως είπε ο κ. Κιλτίδης, «η ανάμιξή μου στα κοινά και στην πολιτική είχε πάντα ως βάση την ιδεολογική μου θέση και όχι την κομματική ταυτότητα. Με συνέπεια και επιμονή, αταλάντευτα, υπηρέτησα αρχές και αξίες από όποια θέση κι αν βρέθηκα και με βάση αυτές θα καθορίσω στο μέλλον τη στάση μου. Αυτή την περίοδο, δεν έχω την πολυτέλεια να σκεφτώ τίποτε άλλο, παρά μόνο τις δύσκολες ώρες που περνά ο τόπος».