Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

"Με κολακεύει να με αποκαλούν το νέο αστέρι του Star"

ΜΕΓΑΛΗ ΤΙΜΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!!
Η Νικολέτα Ράλλη γνώριζε πολύ καλά τις δυσκολίες της μεσημεριανής ζώνης αλλά και τις προσπάθειες που θα έπρεπε να κάνει για να σταθεί αντάξια στην εμπιστοσύνη που της έδειξε η διοίκηση του...




STAR. H σέξι παρουσιάστρια μιλάει στον Γιώργο Σατσίδη πρώτη φορά για την πορεία του Made in Star, την Ελένη Μενεγάκη, τη Χριστίνα Λαμπίρη ενώ απαντά και στο ερώτημα ποιος τύπος άντρα της αρέσει. «Με κολακεύει να με αποκαλούν το νέο αστέρι του Star, μακάρι να διατηρηθεί αυτό! Κάποια στιγμή με κάλεσαν στο Star για μία πρόταση που είχαν για μένα και εγώ ρώτησα "γιατί εμένα;" και εκείνοι μου είπαν ότι με είχαν εντοπίσει στα "Σφηνάκια" που παίζονταν διαρκώς σε επανάληψη στον Alpha, αλλά και ως καλεσμένη στην Ελένη Μενεγάκη. Όταν τελικά πήρα τη δουλειά στο STAR, μου έλεγαν «επιτέλους μία μελαχρινή κοπέλα!».

Η Νικολέτα Ράλλη μίλησε και για τον ανταγωνισμό με την Ελένη Μενεγάκη: «Όταν έχεις απέναντι σου την Ελένη, τα πράγματα δεν είναι εύκολα. Μιλάμε για μία γυναίκα που κάνει τηλεόραση 17 χρόνια. Δεν είναι σκοπός μου να πάρω το κοινό της Ελένης, αλλά να καλύψω άλλα γούστα».