Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Απεργία πείνας ξεκίνησε η σύζυγος Τσοχατζόπουλου

«Δεν είμαι η εξομολόγος του συζύγου μου…». Με τη φράση αυτή η προφυλακισμένη στον Κορυδαλλό Βίκυ Σταμάτη η οποία ξεκίνησε απεργία πείνας από την περασμένη Παρασκευή επιχείρησε να αποκρούσει κάθε ερώτηση του ειδικού ανακριτή Γαβριήλ Μαλλή σχετικά με τις πληρωμές, τα εμβάσματα και τις....





off shore εταιρείες μέσω των οποίων διακινήθηκαν –κατά το κατηγορητήριο- οι μίζες των εξοπλιστικών προγραμμάτων.

Η σύζυγος του πρώην υπουργού επικαλούμενη την απόλυτη εμπιστοσύνη της στο πρόσωπο του Άκη Τσοχατζόπουλου δήλωσε άγνοια για τις ενέργειες του, αφού όπως είπε «δεν θα τολμούσα ποτέ να ρωτήσω τον άντρα μου για θέματα επαγγελματικά και πολιτικά και δεν θα μου το επέτρεπε και ο ίδιος..».

Στις επίμονες ερωτήσεις του ανακριτή γύρω από την αγορά του επίδικου ακινήτου επί της οδού Δ. Αρεοπαγίτου 33 η Βίκυ Σταμάτη απαντά ως εξής:

Ανακριτής: Πότε εγκατασταθήκατε στο ακίνητο;

Β. Σταμάτη: Τέλος του 2006, μετά τη γέννηση του παιδιού μας.

Ανακριτής: Δε γνωρίζετε ότι η ιδιοκτήτης του ακινήτου εκείνη την περίοδο φερόταν η εταιρεία NOBILIS ;

Β. Σταμάτη: Όχι, το έμαθα αργότερα, δεν μπορώ να σας προσδιορίσω πότε.

Ανακριτής: Δε ρωτήσατε το σύζυγό σας το σπίτι στο οποίο μπαίνετε για να μείνετε σε ποίον ανήκει;

Β. Σταμάτη: Το σπίτι αυτό μας το υπέδειξε κάποιος γνωστός, νομίζω η κυρά Λαμπροπούλου, την οποία εγώ δεν γνωρίζω. Εμένα το σπίτι μου άρεσε και το επιλέξαμε έναντι άλλων. Την εντολή για την ανεύρεση του σπιτιού την είχε αναλάβει το μεσιτικό γραφείο της Μαρίας Κοντού.

Ανακριτής: Και πάλι δεν μπορούμε να καταλάβουμε πώς και δεν γνωρίζατε τον ιδιοκτήτη μιας κατοικίας στην οποία μένατε, μίσθωνε ο σύζυγός σας και μέρος τουλάχιστον των επισκευών, είχε αναλάβει ο αδερφός σας.

Β. Σταμάτη: Έχω απεριόριστη εμπιστοσύνη στην εμπειρία του συζύγου μου και στις ικανότητές του, στη γνώση και τη σοφία του και επομένως το τελευταίο που θα με ενδιέφερε ήταν να διερευνήσω και να ελέγξω ήταν πληρωμές, ιδιοκτησίες, πρόσωπα κλπ.

Ανακριτής: Το σπίτι αυτό που εσείς βρήκατε μέσω του μεσιτικού γραφείου η εταιρεία NOBILIS που σας το πούλησε το είχε αγοράσει από την εταιρεία TORCASO. Την εταιρεία αυτή τη γνωρίζετε;


Β. Σταμάτη: Δεν την γνώριζα την εταιρεία, την άκουσα για πρώτη φορά από τα μέσα ενημέρωσης που ασχολούνται με την υπόθεση.

Ανακριτής: Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της δικογραφίας στην εταιρεία αυτή, TORCASO, εμβάστηκαν χρηματικά ποσά που αποτελούν δώρα από την αγορά των εξοπλισμών για τα οποία κατηγορείται ο σύζυγός σας. Τι ξέρετε γι΄ αυτό;

Β. Σταμάτη: Απολύτως τίποτα, εγώ υπήρξα πάντα καλή σύζυγος του Άκη Τσοχατζόπουλου και καλή μητέρα. Δεν θα τολμούσα ποτέ να ρωτήσω τον άντρα μου για θέματα επαγγελματικά και πολιτικά και δεν θα μου το επέτρεπε και ο ίδιος. Τριάντα χρόνια υπήρξε βουλευτής και υπουργός και έχαιρε την εκτίμηση και την εμπιστοσύνη όλων.

Ανακριτής: Όπως έχει καταθέσει η θεία σας, Αικατερίνη Σταμάτη, έμβασμα πόσου 3 εκατ. δραχμών κατέληξε σε λογαριασμό της στην Εμπορική Τράπεζα από την TORCASO κατόπιν εντολής του συζύγου σας. Τι έχετε να πείτε γι’ αυτό;

Β. Σταμάτη: Για το συγκεκριμένο έμβασμα που μου λέτε δεν έχω ιδέα και καμία γνώση.

Ανακριτής: Στο έμβασμα αυτό προέβη ο σύζυγό σας σε συνεννόηση με τον γαμπρό της θείας σας, Γιούρχεν Κλίχεν. Γνωρίζετε γι΄ αυτό;

Β. Σταμάτη: Όχι, δεν είμαι η «εξομολόγος» του συζύγου και δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό.
newsbomb