Γίνε μέλος στην παρέα μας στο Facebook. Απλά κάνε Like!!

Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Μαύρος: "Ή θα σωθούμε, ή θα πέσουμε μαζί"

Νέο μήνυμα στο Facebook έγραψε ο Θωμάς Μαύρος, ο οποίος απάντησε στους φίλους της ΑΕΚ που σχολίασαν αρνητικά την πρόθεσή του να αποχωρήσει από την ομάδα, εάν δεν πωληθεί επαρκής αριθμός εισιτηρίων διαρκείας. Το μήνυμα Μαύρου στο Facebook...


"Αγαπημένοι φίλοι,

Επειδή κάποιος φίλος ΑΕΚτσής είπε ότι «τα όργανα άρχισαν», μπορεί να άρχισαν, αλλά όχι από μένα. Επιθυμία μου από την αρχή ήταν η ενότητα και η αγάπη στην ΑΕΚ. Από την πρώτη στιγμή είχα εκφράσει τις τοποθετήσεις μου. Ηταν γνωστή η θέση μου: Ή πετυχαίνουμε τη σωτηρία της ΑΕΚ ή δεν υπάρχει νόημα να υπάρχω εγώ στην ΑΕΚ. Ποτέ δεν ζήτησα εκβιαστικά «ή μαζεύουμε αυτό το ποσό ή φεύγω».

Είπα την αλήθεια για το οικονομικό πρόβλημα που υπάρχει και ζήτησα την αγάπη τους για την ΑΕΚ. Να συνεισφέρουν να μαζέψουμε όσα περισσότερα μπορούμε για να τη σώσουμε. Όσο για κάποια λόγια ότι «ο Μαύρος την κάνει στα δύσκολα», καλύτερα να ρωτήσουν τους πατεράδες τους ή κάποιον μεγαλύτερο σε ηλικία ΑΕΚτσή για να μάθουν τι έχει προσφέρει ο Μαύρος στα δύσκολα, εποχές που ίσως να μην είχαν γεννηθεί όσοι τα γράφουν αυτή τη στιγμή.

Να ξέρουν όμως ότι μου πέρασαν το μήνυμα τους και θα γνωρίζω από εδώ και στο εξής κάποιες λίγες αντιδράσεις που με δικά τους κριτήρια παρερμηνεύουν τις σκέψεις μου και τα συναισθήματά μου. Τέλος, για όσους λένε ότι πήραν διαρκείας για μένα και εγώ θα φύγω (και αυτό δεν τους αρέσει) έχω να τους πω ότι πάνω από όλους είναι η ΑΕΚ και μετά είναι ο Μαύρος.

Κλείνοντας, ενάντια στο λόγο μου, θέλω να τονίσω σε όλους τους ΑΕΚτσήδες ότι αυτή την προσπάθεια που ξεκίνησα και που μερικού βιάστηκαν να την τελειώσουν μη γνωρίζοντας την ψυχή του Μαύρου, θα την τραβήξω μέχρι το τέλος και όπου βγει. Ή θα σωθούμε ή θα πέσουμε όλοι μαζί...

Με αγάπη,

Θωμάς Μαύρος".